Pivovar v Hurbanove navštívilo približne 8000 milovníkov piva

570

Počas druhého ročníka Dňa otvorených dverí si pravú festivalovú atmosféru a ešte bohatší sprievodný program užilo približne 8000 návštevníkov. V priebehu desiatich hodín absolvovalo novú prehliadkovú trasu po pivovare 2500 záujemcov, ktorým tajomstvo varenia piva poodhalili zamestnanci pivovaru, TASR informovala manažérka korporátnych vzťahov Heineken Slovensko Hana Šimková. 
„Počet milovníkov dobrého piva, ktorí navštívili náš pivovar v Hurbanove, sa oproti minulému roku zdvojnásobil. Ešte viac sa však tešíme, že atmosféra druhého ročníka podujatia bola fantastická,“ povedala Šimková s tým, že spolu sa v pivovare vypilo takmer 6000 litrov piva, čo znamená 12.000 veľkých pív.
Možnosť nechať sa vyškoliť v správnej starostlivosti o pivo a v umení čapovať priamo na podujatí obchodným sládkom spoločnosti Karolom Francem využilo viac ako 150 záujemcov. Zážitok pre pivných gurmánov dotvorila kulinárska šou majstra kuchára na tému pivo a gastronómia.
Svoje miesto na podujatiach spomínanej spoločnosti má už tradične podpora rozumnej konzumácie alkoholu. V IQ stane si 600 návštevníkov vyskúšalo špeciálne okuliare simulujúce hladinu alkoholu v krvi na úrovni 1,3 promile. Otestovali si s nimi zvládnutie jednoduchých úkonov, napríklad schopnosť prejsť po rovnej čiare či vložiť kľúč do zámky. Možnosť zistiť skutočnú úroveň hladiny alkoholu v krvi dychovou skúškou u IQ hliadky využilo približne 400 zabávajúcich sa ľudí.
Festivalovú náladu doplnili pódiové súťaže s cenami, do ktorých sa zapojilo 150 nadšencov. Najväčší úspech mala súťaž o najsilnejšieho muža pivovaru a súťaž tímov v nafukovacom futbale. „Na svoje si prišli aj deti, pre ktoré bola pripravená detská aréna. V spoločnosti sympatického klauna sa v nej hralo počas celého dňa takmer 1200 detí,“ povedala Šimková.