Facebookový príspevok Marka Zuckerberga z 11. januára sa pekne predražil. Spoluzakladateľ, šéf a majiteľ Facebooku v ňom oznámil výrazné zmeny na tejto sociálnej sieti, ktorá čoskoro začne ukazovať menej reklám a mediálnych správ a viac príspevkov rodín a kamarátov. Po vydaní tejto informácie sa akcie firmy prepadli o 3,3 miliardy dolárov.

Akcie Facebooku sa po informácii Marka Zuckeberga prepadli o 4,5 percenta a znížili tak bohatstvo zakladateľa tejto sociálnej siete na 74 miliárd dolárov. Takže Zuckerberg má stále „z čoho žiť“

„Vybudovali sme Facebook, aby sme pomohli ľuďom zostať v spojení s ich blízkymi. Ale nedávno sme zaznamenali, že verejný obsah, čo sú príspevky firiem, značiek a médií, vytláčajú osobné príspevky, ktoré ale vedú k bližšiemu spojenie medzi nami,“ napísal Mark Zuckerberg vo vyjadrení k ďalšiemu smerovaniu firmy.

„Na základe tejto úvahy som zmenil cieľ nášho tímu, ktorý vám teraz bude pomáhať nájsť viac relevantného obsahu od priateľov, skôr ako od firiem,“ povedal ďalej Zuckerberg.

Aj keď trhy zareagovali na správu negatívne, podľa niektorých ľudí sa jedná len o ďalší lišácký ťah Marka Zuckerberga. Ak totiž budeme viac zdieľať osobné obsah na Facebooku, bude sa v budúcnosti môcť zamerať reklama ešte lepšie ako teraz a tým sa stane sociálna sieť ešte zárobkovejšia.