Obľúbené americké pivo \"hipsterov\" kúpil ruský výrobca alkoholu

1079

„Pabst Blue Ribbon je typicky americká značka. Predstavuje individualizmus, rovnosť a slobodu prejavu, teda všetko, čo túto krajinu robí skvelú, „vyhlásil podľa servera The Guardian šéf ruskej spoločnosti Eugene Kashper. Práve on sa stane novým výkonným riaditeľom spoločnosti Pabst Brewing Company (PBC), ktorá populárnu značku vyrába. 

Spolumajiteľ PBC Dean Metropoulos tvrdí, že je z transakcie nadšený. „Veľmi podporujeme novú skupinu vlastníkov a ich vzrušujúce plány do budúcnosti,“ citoval Metropoulose The Guardian.

Ruská spoločnosť síce podmienky transakcie nezverejnila, ale podľa dobre informovaných zdrojov je suma odhadovaná na viac ako 700 miliónov dolárov v hotovosti, uviedol server The New York Times.

Hoci sídlo spoločnosti zostane v Los Angeles, bude to práve ruská spoločnosť, ktorá bude z prevažnej časti zabezpečovať rozvoz piva po celých Spojených štátoch. „Máme v úmysle v organizácii zmysluplne investovať a naďalej marketingovo podporovať a inovovať jedinečné značky PBC,“ dodal Kashper. Spolupráca naviazaná s PBC je pre neho údajne „splneným snom“.