Do stajne sa na post šéfa aerodynamiky vracia Jason Somerville a šéfom inžinierskych operácii sa stane bývalý člen McLarenu Mark Gillan.
Williams sa v tejto sezóne F1 nedokáže presadiť v tvrdej konkurencii. Jeho piloti získali v ôsmich veľkých cenách len štyri body.
Mike Coughlan, ktorý odišiel z McLarenu v roku 2007 po tom, ako bol zapletený do špionáže, začal pracovať ako šéfinžiner, kým súčasný technický riaditeľ Sam Michael odchádza po sezóne.
Somerville prišiel do Williamsu prvýkrát v roku 1997 a v roku 1999 sa dostal do jednej z vedúcich pozícii oddelenia aerodynamiky. V roku 2009 prešiel do Toyoty. Po odchode japonskej automobilky zo seriálu F1 v roku 2009 sa stal súčasťou Renaultu.
Gillan takisto pracoval pre Toyotu. Predtým pôsobil aj v McLarene a Jaguari. „Teraz cítime, že spoločne s Mikeom Coughlanom, Jasonom a Markom môžeme sformovať správne technické vedenie, ktoré nás posunie dopredu,“ vyhlásil majiteľ tímu Frank Williams.














































