T – Mobile pobúril skautov. Jeho reklamná kampaň ich vraj zosmiešňuje

461

Navyše vraj neskôr použil aj zákonom chránené symboly. Skauti chcú nové rokovania, operátor ho však nepripúšťa.

Reklamná kampaň, v ktorej sa ústrednej dvojice ( Vojta Kotek a Lukáš Pavlásek ) predstavila v úlohe skautov, začal T – Mobile tento rok v júli. Jej humorné poňatie však pobúrilo občianske združenie Junák. Táto kampaň vraj u verejnosti mení obraz skautské organizácie a poškodzuje ju najmä u ľudí, ktorí nemajú o činnosti skautského spolku doteraz žiadnu informáciu.
“ Kampaň nás zobrazuje ako takých dobrých, nepraktických, okrojovaných hlupáčikov lietajúce po lesoch s tabletmi a telefónmi, “ hnevá sa Jitka Taussiková z občianskeho združenia Junák. Koncom augusta však Junák úplne otočil. Podľa tvrdení zástupcov skautského spolku vraj T – Mobile nesplnil v plnom rozsahu pôvodnú dohodu. Skauti zároveň poukazujú, že neskôr potom operátor v reklamách bez ich vedomia využil aj zákonom chránené skautské symboly.
Na oficiálnych stránkach Junáka sa tak objavila výzva, v ktorej združenie žiada o pomoc priamo svojich členov. Tí majú fotiť skautské reklamy T – Mobilu umiestnené na billboardoch a následne ich publikovať na k tomu určených facebookových stránkach, alebo je združenie zasielať e – mailom. Fotky majú slúžiť ako podklady pre ďalšie rokovania s operátorom.
V súčasnej chvíli občianske združenie požaduje od T – Mobilu odškodnenie primerané situácii. “ Či už v peniazoch, alebo v investíciách do opravy a udržiavanie nášho majetku, “ dodala Taussiková.
Snaha občianskeho združenia o novú schôdzku so zástupcami operátora je doteraz neúspešná. Vedenie T – Mobilu nové rokovania koncom septembra odmietlo, pretože celú vec okolo skautské reklamnej kampane považuje za uzavretú.