BRATISLAVA: Mesto dá z rozpočtu na hokejový šampionát 231.765 eur

510

Z toho najviac – 96.000 eur s DPH pôjde na marketingové a komunikačné aktivity. Schválilo to dnes bratislavské mestské zastupiteľstvo.
Druhým najvyšším výdavkom vo výške 73.000 eur s DPH sú náklady na úpravu povrchov komunikácií. Napríklad investícia do podchodu Trnavské mýto v blízkosti Zimného štadióna Ondreja Nepelu predstavuje 15.659 eur s DPH, na vodorovné dopravné značenie 25.000 eur s DPH. Ubytovanie turistov by sa malo odraziť vo zvýšenom príjme mesta z dane za ubytovanie vo výške asi 200.000 eur.
Riaditeľ kancelárie primátora Marián Miškanin povedal, že kampaň je na zameraná na poskytovanie informácií obyvateľom, návštevníkom mesta o organizácii dopravy, lokalizácii štadióna, parkoviskách a podobne. „Ako sa Bratislava odprezentuje, taká bude spätná väzba,“ uviedol Miškanin s tým, že v Bratislave budú stovky novinárov.
Mestskí poslanci vzali na vedomie zvýšené náklady na Mestskú políciu (MsP) pre odpracovanie väčšieho počtu hodín jej príslušníkmi a stratu Dopravného podniku Bratislava. Strata súvisí so zmluvou pod názvom Host City Contract, to znamená, že všetci akreditovaní účastníci a držitelia platnej vstupenky budú bezplatne využívať mestskú verejnú dopravu. Celkové predpokladané náklady na MsP vrátanie miezd, odvodov a na vozidlá predstavujú 185.957 eur. Počet zamestnancov MsP, ktorí sa zúčastnia na dianí, má byť 100 denne a predpokladaný počet odslúžených nadčasových hodín je 9000.