České televízie skúšajú nové taktiky, aby diváci neprepínali a neodchádzali od televízie počas vysielania reklám

856

Najväčšie české komerčné televízie prišli s pokusom, ako donútiť divákov, aby počas reklám neprepínali. Nova znížila počet spotov, a ukazuje, ako dlho budú trvať. Prima pre zmenu organizuje SMS súťaže. Diváci, ktorí správne spočítajú počet reklám, môžu vyhrať päť tisíc českých korún. Zatiaľ to ale vyzerá, že ani časomiera a ani menej reklám neodradí ľudí od toho, aby sa pozreli, čo dávajú inde.

„Divácke návyky sú silné,“ odpovedala hovorkyňa Novy Marie Fianová na otázku, či ľudia už toľko neprepínajú. Zároveň ale dodala, že na vyhodnotenie je stále ešte skoro. Divákov Prima family SMS súťaž veľmi nezaujala, keď Počas prvého februárového víkendu dorazilo iba 1174 správ, čo je za víkend naozaj málo.