Karoséria z uhlíkových vlákien vyniká aerodynamickými doplnkami. Centenario Roadster nemá rebrovanie na čele a pevnú neodoberateľnú strechu, čím sa úplne odlišuje od ostatných modelov z vozového parku tejto značky. Žihadlo disponuje vidlicovým dvanásťvalcovým motorom s objemom 6,5 litra, ktorý sa nachádza pozdĺžne uprostred. Pod kapotou sa skrýva 770 koní. Pozoruhodný parametrom je zrýchlenie z nuly na sto kilometrov za hodinu, a to 2,9 sekúnd. A maximálna rýchlosť, ktorú dokáže Roadster dosiahnuť, je cez 350 kilometrov za hodinu.

Lamborghini predstavilo Centenario Roadster za 2,3 milióna dolárov 02

Nechýba sedemstupňová poloatomatická prevodovka ISR či natáčanie zadných kolies v 15 stupňovom uhle. Vozidlo zdobí zadné krídlo, ktoré sa vysúva o 150 mm. Centenario Roadster je pokrytý špeciálnou farbou, ktorá nesie názov Argento Centenario.

Lamborghini predstavilo Centenario Roadster za 2,3 milióna dolárov 03

A teraz nahliadneme do interiéru. V kokpite dominuje 11 palcová dotyková obrazovka. Samozrejmosťou sú rôzne telemetrické údaje o vozidle. Za príplatok môžete získať dve kamery, ktoré vás budú informovať o dianí okolo automobilu.

Lamborghini predstavilo Centenario Roadster za 2,3 milióna dolárov 08

Lamborghini Centenario Roadster stojí 2,3 milióny dolárov, ale už si nemôžete kúpiť ani jeden kúsok, pretože všetky sú rozobrané.

Lamborghini predstavilo Centenario Roadster za 2,3 milióna dolárov 05

Lamborghini predstavilo Centenario Roadster za 2,3 milióna dolárov 06

Lamborghini predstavilo Centenario Roadster za 2,3 milióna dolárov 07