IT: Slováci v lete nakupujú cez internet fotoaparáty a športové potreby

614

Zatiaľ čo v lete vo všeobecnosti záujem o nakupovanie podľa jeho slov skôr klesá, spomínané komodity si záujem stále udržiavajú aj počas letnej „uhorkovej“ sezóny. „V prípade športových potrieb môžeme zaznamenať nárast o asi 10 %, čo sa týka napr. plaviek a letného oblečenia sa rast pohybuje v rozmedzí 30 až 40 %,“ spresnil.
„Počas letnej sezóny idú v e–shopoch na odbyt nielen plavky, ale aj letné šaty. Svedčí to o postupnom náraste dôvery spotrebiteľov k nakupovaniu cez internet.“ Hoci si klient oblečenie v rámci internetového nákupu vyskúšať nemôže, presnejšie značenie mier a veľkostí v niektorých e–shopoch jeho nákup výrazne uľahčuje. K dobrej dovolenke patrí aj dobrá kniha a v tomto segmente je však dopyt Slovákov stabilný po celý rok, potvrdil.
Hlavnými výhodami e-shopov oproti kamenným obchodom sú nižšia cena, úspora času a menej starostí s dopravou. Dôležitú úlohu zohrávajú špeciálne webové stránky, ktoré porovnávajú ponuku e-shopov a zároveň dávajú priestor pre recenzie užívateľov.